Bende ilk gebeligimde 34+2 de sezaryenle dogum yaptım canim cok sukur kuvzde kaldi 1 hafta oda sarılık oldgu icindi hemde ne olur ne olmaz diye cocuk doktrmuz bekletti insallah sendez kucgna alirsn biran önce annesi cok güçlü oluyorlar minik kuzular :) smdi 30 haftalik 2ciye hamileyim insallah bu erken olmaz