Arkadaşlar ultrasonda gebelik 4+2 de bt değerlerim yukselmıs 1600 küsür ama progesteron 11 sınırda suan doktorum 15 işe 20 arası istiyorum bunu dedi bana jel verdi sabahları iki adet kullan diye vajınadan salınıyor tedirgin oldum kesem göründü hersey tamam ama progesteron düşük yaşayan var mı aranızda