Bugraanne Bi yakınım tüp bebek tedavisi ile hamile kaldı.bebekler 17 haftalık olunca altta oluşan kesenin suyu geldi şu an suyu bitti ama hala kalp atışı devam ediyor bugün 5.günü.bu şekilde olup da diğer bebeği sağlıklı doğan oldu mu acaba