Merhaba arkadaşlar. Bnde plesanta previa totalis var yani bebeğin eşi rahim ağzını kapatmış durumda. 23. Haftamdan beri böyle şu an 31 haftalık olduk. Doktorum yukarı çıkmaz artık sezeryan dedi. Benim başka sağlık problerimde olduğu için zaten zorunlu sezeryan olcm o yüzden kafama takmadan. Sadece erken doğum riskim olduğunu biliyorum. Ancak burada bı arkadaştan doğum anında tehlike olduğunu aşırı kanama olabileceğini bu yüzden doğumun tam teşekküllü bir hastanede olması gerektiği şeyler duydum. Fakat bana doktorum bunlardan hiç bahsetmedi. Aranızda böyle bir durumda olan ya da bilgi sahibi olan var mı ? Kusura bakmayın uzun oldu