Msltms Kızlar doktorum bana myo-fol diye takviye verdi alamadım henüz 3 ay kullanmamı söyledi bilginiz varmı ya da kullanan oldu mu?
Bbsraa Msltms en basindan beri regenesis max içiyorum. Folik asit yanında vitamin omega balık yağı içerdiği için hala devam ediyorum.
derinsvy Bende ocean mummy içiyorum canım gebelik öncesi hem omega3 hemde inofolik combi iciyodum gebe kalincada buna geçtim hem folikasti hem omega hemde diğer vitaminler var daha iyi geldi