Kzılar çatlatma iğnemin 17. Günü, 14. Günü kan verdim negatif çıktı ve o gün pembe akıntım oldu adet oluyorum sandım ağrım da vardı ama adet olmadım. Bugün 17. Gün ve hala adet olmadım idrar testi yaptım negatif. Az önce kahverengi akıntım oldu. Acaba kist mi oldu ya da beklemeli miyim bilgisi olan var mı.