CeylanAsena Güneşli Erdem hastanesinde sezeryan doğum yapmak istiyorum bilgisi olan varmıdır oraya giden veya çevresinden bişeyler bilen varsa bana yardımcı olabilir mi tavsiye eden var mı kararsızım sizce nasıl bi hastahane doğum için ?
Yldrmbytkn CeylanAsena bende o hastaneye gidiyorum ama normal dogum istiyorum nasip olursa. Doktorum başka hastaneye gitti bende doktor secmedim daha 10 haftadan az kaldı doğuma bakalım ne ile karşılaşacağım başka doktora gidince 🤦♀️
Snmdnz CeylanAsena burda gecenlerde bi arkadas paylamiatim memnunum diye normal 1300 tl sezeryanda 1800tl diye hatirliyorum canm
Mucizem_2 CeylanAsena canım eğer isteğe bağlı sezeryan 2300 liraysa sende bunu istiyorsan erdem hastanesi değil de medicine hospital 2500 tl sezeryan orası güneşli erdem hastahanesinden bence çok daha iyi bi yer erdem hastahanesinde çalışan bi akrabam vardı çalıştığı hastahene hakkında hiç iyi yorumlar duymadım ondan ve bi gece eşim içinde fenalaştı ve acilden gittik hiç ilgi alakalı bi yer değildi ama yine de sen bilirsin tabi😘🤗
Aylaninannesi Ben şirin hanıma düştüğümde muayeneye gitmiştim çok iyi bir hekim olduğunu düşünüyorum normal doğum 1200 ama sezaryen sormamıstım. doğumu baska bir hastanede yapmaya karar verdim tabi
NurGrlek CeylanAsena hic sorun yasamadim dikislerde açılma şişme yada kanama falan olmadi estetik dikişti zaten
CeylanAsena Mucizem_2 orayada bakarım canım teşekkür ederim hiç bilmiyorum burdaki hasteneleri izmirde yaşıyordum
Mucizem_2 Sevgigursoy ben fatma hanıma gidiyorum ama nuriye ünsele gidenler aşırı memnun olduklarını söylüyorlar ama randevuları çok yoğun oldugundan dolayı gidemedim