NaimeYilmaz Ebrarrrr bende kullanmıorm birtek kan ılacı ve damla. Değerlerım duzgun cıksa onlarıda vermezdı demekkı degerlerınız iyi
[silindi] Ebrarrrr değerlerinizin iyi olup olmadığıyla alakası yoktur vitaminin. %70 doktor yazar %30’u yazmaz. Her doktorun stili başka. Genellikle 12.haftaya kadar folik asit 12. Haftadan sonr omega3 içeren vitamin hapı, ve sonrasında demir hapı , magnezyum vb. vitaminleri verir doktor. Doktorunuzla konuşun bu durumu
Selinkrkc Ebrarrrr folik asit ilk 3 ay kullanılıyor burdaki insanların tavsiyelrri üzerine değil doktorunuza göre hareket etmenizi tavsiye edefim doktorunuza güvenmiyorsanız değiştitmelisiniz güven önrmli..
mervebalandi28 Ebrarrrr canim bende 6. Ayima kadar kullandim suan 36 haftalikim doktorum yazmadi gerek yok bebegin gelisimi kilosu iyi diyor 🙂
Mel-sin Gidip eczaneden folik asit alabilirsin. Vitaminin yan etkisi yok günlük 400 grmı geçmediğin sürece. Ben hamile kalmadan 2 ay önce başlamıştım doktorum da hala kullanmam gerektiğini söyledi. Sonuçta bebeğin gelişimi için gerekli olan birşey bu.
Eagil Mel-sin vitamin haftada 1 veya iki sefer icilmeli uretici firmanın sahibi bile cocuklarda hiperaktiviteye sebep oldugunu kabul etmis. Birde multivitaminlerin icinde olan a , d ve folik asit vitaminlerinin fazlasi zararli .demir ilaçlarının icinde de folik var zaten yemek yemenizde guzelse en azından hergun almayin derim ben
Ece06 Arkadaşlar folic asit bir vitamindir bu arada bilginize ... 🤗 ekstra vitamin almadığınız zaman zaten bunu folic asit de karşılıyor bir çeşidi olarak
Mel-sin Eagil Haftada 1 ve 2 mi? İnsanın her gün alması gereken vitamin miktarı vardır. Bunu yeşilliklerden falan karşılayamadığı zaman istisnasız 400 Gr aşmayacak şekilde içmesi gerekir. O kadar doktor yanlış mı biliyo cnm. İnt,hamilelik kitaplarında vs.hamile kalmaya karar verdiğiniz andan itibaren en az 3 ay öncesinden folik asit kullanılmalıdır diyor. Ki bu kullanım 12.haftaya kadar devam etmeli. Bebeğin gelişimi, organları, kalp ilerleyişi en önemlisi de rahme tutunması açısından çok çok önemli olduğunu herkes söylüyor.
Eagil Mel-sin folik asit gebelik oncesi ve gebelikte kullandim ancak idrarla fazlasi atilir denilmesine ragmen 2.ayda yapilan kan testlerimde fazla cikti ve dr hemen bıraktırdı.cunku fazla folik asit otizme sebep olabiliyor. Bnm gittigim bi dr multivitamin gerek duymadi onemli olan demir dedi suanki dr umda haftada 2 tane ic dedi ben onların soylemleriyle yazdim zaten size tabiki digeri de sizin dusunceniz saygi duyarim
Aysenurtsr Ilk 3 ay folik asid kullandim, sonra d vitamini, demir ilaci, balik yagi kullaniyorum. Birde multivitamin var ama henuz onu kullanmaya baslamadim, kullanirsam midemi bulandiricak diye sartladim kendjmi icemiyorum 😫
Didemalkanendik Tatlım bana da yazmamıstı ilk hamilelğimde dr doğumdan 2 yıl sonra benm b12 ve folikasit okdr düştü ki 1 yıl içinde 6 dişimi kaybettim bu yüzden ve dahiliye dr u direk dedi gebelikte kullanmadınmı diye ...şimdi hamile olduğumu öğrenir öğrenmez dr umdan istedim tekrar aynı şeyleri yaşamak istemediğimden vucüt ister istemez ihtiyaç duyuyor ve inan gbelikte olmasa bile emzrme döneminde çok kaybın oluyor