Haticemre21 Tugba_58 Avrasya Hastanesi fatma hanım cok memnunum kendisinden 28 şubatta zorunlu sezeryan oldum hastane ve ameliyat hemsirelermden cok memnun kaldm 🙏🤗
_mrv Ilknur_degrrli1 merhaba bende geçenlerde Özgür hanıma gittim ilk defa. Bana şu zaman gel gene demedi. ben de ne zaman gelmem gerekiyor tekrar diye sormayı unuttum. Acaba 1 ay dolmadan falan gittiğimizde ücretsiz kontrol muayenesi mi oluyor ? Siz ne sıklıkla gidiyorsunuz ?
ozelecem Ben Meriç beyi duydum Gop Medical de ama ordan çıkmış Ataköy de muayenehane açmış düşünüyorum gitmeyi
Tugba_58 Haticemre21 bende ona gitmiştim çok iyi biri ama atilla hocada iyi diyolar ikisi arasında kaldım
Haticemre21 Tugba_58 onu hrtkez der ama benm dusuncem geri kafalilik brz oyle dusunmek. Yapn hastaneler vardir tabi ama benn bebegm ters di pozisyon olarak yoksa doktorm cok normal yanlisk bir doktor ki son haftama kdr bekledik
Tugba_58 Haticemre21 hayırlısıyla bi kucağıma alsaydım sağlıkla 🙏 dua edin banada ilk bebeğimde ona gidiyodum kontrollere ama düşük yaptım