Öncelikle merhaba hanımlar🤗🤗
Sonunda bende doğurdum inanamıyorum hala şaka gibi geliyor. Hamileliğimin başından beri burdayım çok fazla bilgi edindim postlar açtım cevaplar aldım hepinize teşekkür ederim. Gelelim doğumuma hamile oldugumu öğrendiğim zaman kendi doktorum olmadıgı için başka doktora gitmiştim doktor bana kesenin düzgün olmadıgını kese arkasında kanama oldugunu kesenin sönmeye başladıgını
Söylemişti hatta kürtaj için kendini hazırla demişti benim öncedende 2 kaybım vardı dünya başıma yıkılmıştı ertesi gün kendi doktoruma gittim ultrasyonda baktı kalp atışı var herşey yolunda dedi inanamadım kaybım oldugu için hemen kan sulandırıcı iğneye başladık doğuma kadar kullandım göbekten geldik 29 haftaya o zamanda bebek baş aşağıda erken doğum riski olabılır dedi doktor 30 haftada ciğer geliştiri iğne vuruldum sürekli yattım erken doğum olacak diye çok korkmuştum çok şükür olmadı 39 haftaya geldik o gün bi adet ağrısı gibi ağrım vardı zaten doktorda randevum oldugu için pek önemsemedim nasılsa gidicem diye gittim alttan muane etti 4 cm acılmam oldugunu söyledi yatırıcam seni git biraz yürü akşam gel dedi bende eve geldim duş aldım biraz merdiven inip çıktım akşam gittik nts de sancılarım tavan yapmış ama ben hissetmiyorum adet ağrısı gibi hafifti yatırdı beni acılmamı takip ediyor ebe kendi sancımla doğum yaptım suni vermediler istedim hemencecik olsun diye ama vermedi doktorum epiduralde yapmadılar 6 cm acılmaya kadar dayanabıldım gıkım cıkmadı ama sonrası efsane ağrılı artık dayanamıyordum yatamıyorum oturamıyorum yürüyemiyorum yalvarıyorum beni sezeryana alın bayıltın hiç birşey hissetmiyim diye😂😂 iyikide almadılar ebe tekrar kontrol etti acıklık 10 cm olmuş hemen doktorum geldi baktı bebeğin sacını görüyorum eğer dediklerimi yaparsan 3 ıkınmada kucagında olur dedi ağrım geldikçe ıkınmamı söyledi bende son gücümle ıkındım 4 ıkınmayla bebeğim kucagımdaydı böyle birşey yok anlatamam size o anı mühteşem Rabbiim isteyen herkeze nasip etsin bebeğimin kontrolunu hemşire yaparken benim dikişlerim atıldı iğne vuruyorlar uyuşuyor hiç korkmayın ben en çok ondan korktum hiç hissetmedim bile bebeğimi izledim 🥰 bebeğin eşini alırken çok acıyo felan dediler onuda hissetmedim inanın en kötüsü sancı çekmek doğum hiç birşey değil ama onunda Rabbim kolaylığını veriyor şuan bebeğim yanımda mis gibi kokuyor çok şükür 🤗 uzun olmuş olabılır karışıkta yazmış olabılırım buda benim doğum hikayem sormak istediğiniz sorular varsa seve seve cevaplarım 🤗🤗