Eymenkuzusu Kızlar affınıza sığınarak soruyorum kusura bakmayn. Geğirmekte bi belirti olabilr mi acaba normaöde böyle bi şeyim olmazdı var mı aranızda böyle bi belirti yaşayan
[silindi] Eymenkuzusu yaa canım ümitlendirmek istemem herkese farkıdır bir belirti olarak aslında kabul etmiyorlar ama bende belirtiydi. Ama bilemiyorum şimdi bende bir de gastrit vardı o dönem yoğun şekilde belki ona işaretti.