Nur2121 5 haftalık tı öğrendim hiç bir belirti yoktu bende test yapmadım belirti yok diye çok iştahım vardı sürekli yiyordum herkes ye ye zamanı gelince zaten yemıyceksın artık diyorlardı neyse bu zaman hiç gelmedi şuan 10 haftalık ne kusma ne mide bulantısı hiç çekmedim