UmayDuruMom 2 hafta sonra yani 11 haftalıkken ikili test yaptırıcaz cinsiyet belli olur mu ve ne kadar sürede çıkıyor sonuçlar?
Misssimsek UmayDuruMom ikili testin kesin sonucu ben devlette yaptirmistim 2 hafta sonra çıkmıştı. 12.4 tüm yaptırdığım da ultrasonla bakarken doktor kiza benzetmisti 14.haftada kesin kiz dendi. 22 haftalık olduk inşallah yanılma olmaz diye ümit ediyorum 👍
Manyakcadl UmayDuruMom nift yaptirdim ben acibadem de ve 18378 kere sordugum halde belli olmaz dendi ancak ben oldugunu biliyorum cunku en yakin ark inda yaptirdi ve onunki belliydi cubku dna zaten bu belli olmama sansi yok. Ancak hastanelern soylemesi yasak kiz olunca aldiranlar oluyormus🤦🏻♀️ Neyse uzun lafin kisasi disardan siz kendiniz yaptırırsanız ogrenebilirsnz
GamzeKrtglu UmayDuruMom Bende 11. Haftamdayım 12de gidicez bakalım. Bende heyecanla bekliyorum inşallah öğrenebiliriz 🥰🥰 tabi önce sağlıklı olsunlar ama insan merak ediyor 😍 çoğu kişi öğrenmiş anladığım kadarıyla darısı başımıza 🙏🧿
Zilanaaa Manyakcadl ben de acibademde yaptirdim ve doktorum bana cinsiyetini soyledi test sonucunda. Direk genetigine bakildigi icin belli olmama sansi yok
Melisaaat Bende ikili taramadayken erkeğe benziyor demişti 15 haftalık gittiğimizde %95 erkek dedi kız bebekte yanılma olabiliyor ama erkek bebekte daha belirgin bi şey görünce çok yanılma payı olmuyo sanırım 🙈