Sedaahmett Glsm3553 önlük veriyorlar hastanede. Zaten senin yatışın yapılırken hemşire veya ebe sana söyler yanına kıyafet al diye. Belki odaya çıkınca giydirirler seni. Her hastane farklı çünkü