dmrl2410 7+5 haftalık hamileyim keseyi görmeye giderken sıkışık gittim keseyi bebeği ve kalp atışını gördük dinledik.şimdi cumartesi tekrar gideceğim ama doktoruma sormayı unuttum yine sıkışık mı gitmem gerekiyor
Manyakcadl dmrl2410 aa ilk defa duyuyorum ben bir tek tup bebek transferinde idarara sıkışık gittim daha da kimse oyle bisi demedi herseyi gorebiliyorlar oyle olmasaniz da (simdi 16 hftalgm)
Cerenssn dmrl2410 canim benim doktorum sıkışık gelmemi istiyor her muayenede daha net gorundugunu soyluyor
dmrl2410 Manyakcadl evet keseyi görmem daha kolay olur demişti idrara sıkışık olunca orası şişkin oluyormuş daha net gözüküyormuş☺️