Kızlar postu çok uzun tutmak istemiyorum kısaca hikayemden bahsedeyim sezeryandan korkanlar için cesaret olsun benm bebeğim gebelik şekerinden dolayı geniş omuzlu olabilir sende bebeğini. Sıkıştırabilirsin dedi zaten bebeğim 3900 gramdı 16 Mart’a gün aldık neyse babamız polis oda bir gün önceden gelip kucağımıza alıcam diye planlarken oğlum 13 Mart günü dünyaya geldi sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı ilk doğumum olduğu için akıntı mı diye düşündüm sonra yine riske atmadım doktora gittim doktorum suyumda azalma var bugün alalım dedi ben şok 😱 anneni aradm hemen annemde pazarda yazık dolaşıyormuş kalk gel doğuruyorum ben dedim 😂 sonra oda acele ile geldi hemşirenin biri sonda taktı biri damar yolu açtı ben ne olduğunu anlamadan kendimi ameliyathanede buldum🙂 anestezi iğnesi hiç acıtmadı hatta uyuşmadım zannettim dokturuma ben daha uyuşmadım kesmeyin şakın falan diyene kadar oğlumun ağlama sesini duydum getirdiler yanıma o kadar güzel bir andı ki allahım isteyen herkese nasip etsin🙂hırpaladıklarını falan hissediyorsun ama acı hissetmiyorsun sonra çıktım oğlum beni odamda bekliyordu ama babamız Doğu görevinde olduğu için uçak bileti önceden alındığı için göremedi ertesi gün geldi bir saat sonra ağrılarım başladı ilk iki üçgün canım yandı ama artık daha iyi toparlanmaya başladım iyiki sezeryan olmuşum korkulacak bişi yok gülerek girdim gülerek çıktım babamız olmadığı için biraz buruk olsada o an ama şuan ikisine yanımda çok şükür bin şükür 🙏 Sezeryan olacaklar hiç korkmasınnnnn ☺️☺️☺️☺️Ben oldum hiç pişman değilimmmm canm oğlum kucağımda daha ne isteyim ki🙂