Birrrce Daha Doğum yapmadım ama az kaldı bu göğüs yaraları İçin gümüş göğüs kapağı öneriliyor sizce almalımıyım yoksa avent mi alsam ?
ipekveannesi Birrrce kalkan al inan yaralara bir o iyi geliyor 2 ay önce doğum yaptım çok çektim yaralardan nerdeyse emzirmeyi bırakacaktım ama kalkan ve göz merhemi sayesinde yeni yeni atlattım
SerpilG Birrrce ben gümüş kapak almıştım çok şükür hiç yara bere acı sızı yaşamadım. 2. De de kullanıcam.
isimsizbebek Birrrce bende büyük umutla aldım ama şu an yara yok sadece acıyor. Ama ben hamilelikte kullanmadım belki orda hata etmiş olabilirim. Silvernurse almıştım fiyatı uygundu
Papatyakalplikadin ipekveannesi göz merhemi ismi nedir kullandığınız bir kaç kişiden daha duydum yada ne diyip almak lazım eczaneden 😊
ipekveannesi Ceylan12334556789 marka fark etmez hepsi aynı işi görüyor ben eczaneden rastgele alıp çıktım
ipekveannesi Papatyakalplikadin ben göz merhemi deyip almıştım ismi thiocilline gerçekten mucize gibi birşey 2 gün içinde yaralar kapandı hemde derin yarıklar vardı ona rağmen inşallah sizin yara olmaz
Zeynep_441 Birrrce hepsi burada yı ilk defa indirip 1üü TL alışveriş yapan herkese 25 TL indirim bedava idi .silverina gümük kapağı 104 TL ye aldım bu sayede çok yi de oldu🙆