Hanımlar yalancı sancı belirtilerini yaşayanlar neler olduğunu tam olarak anlatabilir mi lütfen ? Benim düzensiz aralıklarla (en kısa 2 dk-en uzun 10 dk) iki göğsümün altına kramp şeklinde giriyor ve 10/15 saniye kadar sürüyor. Sonra karnım taş gibi sert oluyor ve ağrı tüm karnıma doğru dağılıyor çok canımı yakıyor. Bu durum kusmamıda şiddetlendiriyor. Ne sağa ne sola ne düz uzanamıyorum kitleniyor kalıyorum adeta. Bir kez böyle olunca nst girmiştim sancı çıkmamıştı ama yalancı sancı dediler. Başka bir gün hiç sancım yokken nst aldılar ve sancın var dediler. Anlamadım hiç bir şey. Normal mi bu yaşadıklarım? 31+4 olduk. Bu durum şuana kadar 24. Haftadan itibaren 5 kez oldu. En son dün gece 1 de başladı ve sabah 8e kadar bu şekilde dvam etti sonra uyuya kalmışım sabah kalktığımda kramplar yoktu ama ciddi karın ağrım var taş gibi gerilmiş durumda