Krbyr91 Böle sanki gıdıklanıyr içerden arada ah o mu dşyrm yok psıkolojık galiba dıyrm anlamıyorum hıc dinlyrm ama tık yok hissetsemde sağlıklı desem çok şükür desem🙏🏼
Aysenurtsr Nasil hareketler hissediyorsunuz? Ben de seyirme gibi bole kelebek ucuyor gibi 😄 Tam cozemedim daha.