SedaveSusam katılıyorum. Doktor su değil idrardır diye düşünüp önemsememiş bile olabilir. Bir ultrason kontrolü nelere kadir.. Su şakır şakır gelse de sızsa da kese açılmış demektir. Ve bebek suyun seviyesi azalsa bile tehlikeye girer. Burada nice vakalar okuduk. Herkes aynı şeyi önermiş umarım sağlıkla doğar bebeği.. ama ben bile stres oldum hayal edince.. Allah tüm bebeklere sağlık sıhhat versin..