BusrArslan ben hamile kalmadan önce öğrendim. Ama doktor bi sorun teşkil etmez, eğer hamile kalamazsan küçük bir operasyonla hallederiz demişti. Sonra o ay hamile kaldım. Çocukta mecburen rahim duvarına çok yakın bir yere yerleşti; buna da kornual gebelik diyorlar. Perinatoloji bölümüne sevketti doktorum. Profesör de ölçüm yaptıktan sonra durumun gün geçtikçe düzeldiğini söyledi. Hamdolsjn düşük ve kürtaj olmadı. Şu an 15 haftalığım ve bir sorunumuz yok canım. Ama ilk başta düşük riskini önlemek adına ; progestan 200 mg 3 öğün kullandım. Sen de korkma Allah’a sığın❤ İnşaallah bir sorun olmadan gğzel günler görürsün🌸