betulfuran kızlar ben 15 haftalık doktora gittiğimde kız dediler bende başka bir doktora daha gittim 19 haftalıkken erkek dedi acaba tekrar değişirmi alışverişini artık yapmak istiyorum böyle ni tecrübesi olan var mı
DenizzZ-89 betulfuran erkek dedikten sonra değişeceğini sanmıyorum ama biraz daha bekleyin bence eğer tereddüt varsa, alışveriş için daha çok zamanınız var 😊 sağlıklı doğumlar dilerim şimdiden 🌸💞