Tuqceee33 Hayırlı olsun canım sağlıklı gebeliktir inşallah🥰 5 üstü gebelik diye biliyorum ama 2 güne kan var artış olması gerek🌸
Tortilla Benımde 16 cıkmıstı ıkı haftalık felandı. Cok yenıdır senınde hayırlı olsn canm ıkı gunde bır duzenlı artması onemlı🤗