Sebla55 kaç haftalıksınz bilmiyorum ama ben ilk 3 ay hiç bırakmadım sabah akşam içtim ve kansız kalmadım anemi hastasıyım , 4,5 ayın sonunda kansızlığım başladı ve ilaca başladım cünkü anemi oldıgu için. Ama 20 haftdan sonra şeker muhabbet ne doktorunuza sormadan kullanmayın derim 🤗 cünkü şekeride yükselte biliyormuş.