ekorkmaz Kızlar geçen cuma günü 4lü tarama testi yapıldı. Bugün doktor aradı hormonlardan biri bir tık yüksek çıktı tekrar test gerekebilir dedi. Başına böyle birşey gelen var mı. Riskli bir durum mudur ki