Bbsraa papatyalarr5 şeker yuklemesi icin de mi para alıyorlar. Ben özele gitmeme rağmen bi ücret ödemedim ek olarak. Sadece glikozu alıyorsun . Adana 'da değilim ama genel olarak bilgim bu şekilde.
Ecrinbzkrt papatyalarr5 cnm orda yasamıyorum ama benım bulundugum memelekette ben saglık ocagında yaptırdım sadece eczaneden 10₺ gılikoza para verdım o kadar saglık ocakları yapıyor sızınde yapıyrsa bence oraya yaptır fuzuli para bence cebımden 10₺cıktı benım
papatyalarr5 Bbsraa ben çoğu yerde okudum kimisi çok fiyat söylemiş kimisi çok cüzi bir miktar sizin dediğiniz gibi mi bilmiyorum özele gidiyorum bende
Bbsraa papatyalarr5 ben hicbir ücret ödemedim canm sanmıyorum yani glikozu alıyosun kendin cüzi miktar dediğin belki onu kastetmislerdir.o da zaten çok pahalı bisey degil. Ama bilgin olsun yani fiyat fln yüksek söylerlerse o yuzden yazdim en azından ben ödemedim.
papatyalarr5 Bbsraa kimisinin diğer tahlillerle birlikte 280 ödediğini görünce baya şaşırdım şeker yüklemesi harici eğer sadece şeker yüklemesi yapılıyorsa bende çok fazla değildir diye düşünüyorum teşekkür ederim canım
papatyalarr5 damlanne şeker yüklemesi hariç rütin kan tahliline baktığı için mi acaba o kadar aldılar
papatyalarr5 Ecrinbzkrt eğer çok derse bende para vermeyi düşünmüyorum yani gider devlette sağlık ocağında yaptırırım
damlanne papatyalarr5 sanırım hem aç hem tok kan alındı zaten şekerli su veriyorlar bunun için almazlar kan için almışlardır 🙂