Nokta Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor gebeliğiniz? beslenmenizde nelere dikkat ediyorsunuz? bebekleriniz nasıl? Sohbet edelim birazcıkk 🤗
6745 Nokta 14+2 deyız şuan hersey normal insallah boyle devam eder ama arada kasık agrım oluyor sızde de oluyor mu acaba
Blackkcat Nokta merhaba canım 17.haftama girdim,sat 25kasım☺️1hafta gibi önden gidiyorum sayılır şimdilik tabi,3.hamileliğim oğlum olacak💙cuma gittim en son doktora 1ay sonra detaylıya giricem bizden böyle☺️141gr ve 14cm olmuşuz🧿
UrasEgeninannesi Nokta 14+4 olduk çok şükür . Mide bulantılarım 1 haftadır azaldı hatta bayağı azaldı. Artık kusmuyorum iştahım açıldı aksine. İnsan kusmayınca da niye kusmuyorum diye endişe ediyor. Oğluşum olucak inşallah hayırlısıyla. İyi gidiyor çok şükür. Karnımın şişip şişmediğinide anlamıyorum tabiki 😅🧿🤦🏻♀️
Nokta 6745 Ben de 14+4 teyım ama olmuyor canım zaten benım hıc olmadı benek yerlesırken falan da olmadı adet donemlerimde de olmaz belki ondandır
Valsss Blackkcat ben 16. Haftama girdim son adet 25 kasim ultrasonda ileri geri oynamalar olabiliyormus adet tarihinden devam edilmesi gerekiyormus🙈
Rabiakk Blackkcat benim de 22 Kasım ama geç döllenmeden dolayı ultrasonda değiştirip 27 Kasım yaptık doktorumla 15+3 de gittiğimizde 128 gr 13 cm demişti normal mi acaba
Nokta Blackkcat benim de kalça kemiğim batıyor boyle dedıgın gibi iş yapınca hareket edince daha cok oluyor
Blackkcat Valsss benim erken olmuştu yumurtlamam ovü testi yapmıştım belki ondan öndedir ama dr farketmez dedi benim hesabıma göre gidelim dedi,şu an 16haftamı doldurdum işte 17.içindeyim☺️
Blackkcat Nokta aynen ani hareketlerde oluyor,benim bir de sırtım ağrımaya başladı dr magnezyum ve d3 verdi,ayakta durma fazla dedi
Burcu_yildiz_0 Blackkcat bende 19 haftadayım benimde akşamları oturunca bir sırtım ağrıyor kopacakmış gibi oluyor yatınca olmuyor ama sürekli de yatamam ki
Zlhaa Bizde 14 haftalık olduk bugün çok şükür arada batmalar oluyor karnımda ve uzun süre ayakta kalınca sağ bel kemiğim batıyor onun dışında problem yok canım 😘
Sedley Zlhaa Öyle bişey olmadı hiç. Sadece kıpırdayınca değilde bazen geriliyo o zaman karnım aşırı sert gergin oluyo biraz öyle ağrım oluyo düzelince geçiyo
nurcakir58 Nokta bu hafta 14. Haftadayjm iştahım yok migdem bulaniyo yiyemiyorum bişey siz yiyebiliyomisjnjz
Nokta nurcakir58 benim bi sabahları bulantım kusmam oluyordu onuncu haftadan sonra canım ama 14 olunca azaldı bitiyor sanırım
Nokta nurcakir58 benim bi sabahları bulantım kusmam oluyordu onuncu haftadan sonra canım ama 14 olunca azaldı bitiyor sanırım
SelinAli Bide 14+4 üz miğde bulantılarım azaldı karın kasık ağrılarım oluyor ara ara cinsiyetini öğrenemedik henüz çok merak ediyorum 😊
Rabiakk Nokta bulantılar bitti de aşırı iştah var oğlum olacak inşallah sağlıklı hayırlı olsunlar 😊1 kilo alabilmişim ama çok şükür bebek iyi 15+6 yız
Blackkcat Rabiakk normal maşallah gayet iyi🧿😻30.haftalarda bakarız dedi benim doktorumda şimdilik farketmez dedi 2hafta ileri geri