Ecelif Kızlar sağlık ocağında yaptırdığımız tahliller e nabıza işleniyor mu? Evrak nomu almamışım sağlık ocağına aradım kodu vermeyeceklerini önemliyle doktorun bilgi vereceğini söylediler. Bunu öğrenmenin başka yolu var mı?
Deletedmom124 Ecelif canım sağlık ocağını bilmiyorum ama bazı doktorlar ekliyor bazısı eklemiuor sabah kan idrar verdim eklemiş ama sonuclarim çıkmamış hala
RabiaMG Ecelif hatta 0.1 cikmis gorunuyordu sonuc hamile degilm dedim ebeyi aradm oda 56 ckms gebelik var demisti yani hastanedekide oyle gec yuklenebiliyor
Pcoslubiranne Ecelif cikiyor tabi ki de.Her tahlil cikiyor daha dogrusu ama geç cikar.Araliktan verdigin tarihi seç
Deletedmom411 Saglik ocaginda yaptirdigin tahliller e nabiz da çıkıyor. Uygulamayı yükle tahlillerim kısmında onaylanınca gözükecektir
seheryldrm Deletedmom411 hayır hepsi çıkmıyor benim 35.haftadaki izlemimde aldıkları tahlillerin e nabizda görünmeyecegini söyledi hemşire gelip çıktı almami da ekledi
Balbu Bende yaptırdığımda hemen e nazbızda görülüyordu. Son 2 aydır sanırım çıkmıyor. Bizzat gidip almıştım
Tedenss71 Ecelif Bende uygulama yüklü ama çıkmıyor ordaki tahliller hemşirede çıkmaz demişti zaten🤷🏻♀️
Ecelif Tedenss71 değişiyor her halde canım doktoruna bağlı sanırım kiminde çıkıyor kiminde çıkmıyor sanırım bende anlayamadım
Deletedmom137 Ecelif google ya sağlık ocağı tahlil sonuç yazın gerisini halledersiniz ben hep netten bakıyorum
Ecelif Deletedmom137 canım kodu almayı unuttum normalde bende dosya no vb. İle giriş yaptığımdan görüyordum ama malum virüsten dolayı fazla durmak istemedim direk kan verdim çıktım baya kalabalıktı
mmylmz Ecelif canım e nabıza dusuyor ama bırkac gub sonra. düşmeme gıbı bır durum yok. yanlış bılgıleri okuma. şımdı bugun kan versın dıyelım yarın öğleden sonraya çıkıyor. ama e mabıza 4 5 gun sonra düşüyor.
Ecelif mmylmz cnm ziyaretler kısmına da düşmemiş henüz umarım dediğiniz gibi 4_5 gün sonra olsa bile düşer çünkü kendi kadın doğum doktoruma göstericem sonuçları
Sevdiss_17 mmylmz benim buzaman kadar saglikocagidna veridgim hic bir tahlil cikmiyo e nabizda 2 yil oncekiler biel sadece ahstane sonuclarim mevcut baska hic bir sonuc yok