Huzunluanne canım Allah sabır versin çok geçmiş olsun,elbette tutunacak olsa sana tutunurdu hiç bir kuvvet kalbini durduramazdı demek ki bi problem vardı ve Rabbim aldı bebeğini😔ger işte bir hatiyır vardır kendini suçlama bizler istesek bile zarar veremeyiz anne karnındaki bebklerimize onları Allah korur,eğer düşük gerçekleşmişse sağlıklı olmadığı içindir muhakkak,Allah tekrardan nasip etsin inşallh💙