Msltms eşimin sperm sayısında azlık vardı doktora gitti klomen verdi sonra bı daha baktırdık sperm 0 oldu. 1-2 yıl ne yaptiysak eski haline getiremediği. Yaşımızda geçecek diye mecbur tüp bebek yaptirdik. Bende bisey yoktu. Farklı farklı iğneler veriliyor. Onu her kontrole gittiğimizde hangi ilacci hangi dozda hangi gün kullanacağımızı reçete halinde verdiler bana. Takibi çok kolay oldu böylece. Bı iğne kalçadan yapılıyordu diğerleri göbekten kendim yapıyordum. Aciyormu diye soracak olursan keşke kalçadan yapılan da göbekten yapılsaydı dedim. İlkinde tabi bı tedirginlik oluyor hiç bilmediğim bir duygu acıyacak gibi geliyor. Ama derimi tuttum iğneyi batırdım oh dedim ya buda neymiş ben ne düşünmüştüm. İğnesi kıl gibi zaten o yüzden çok kolay oluyor. Bizi 4-5 günde bir kontrole cagiriyorlardi duruma göre ilaçlarımı ayarliyorlardi. Yumurtalar olgunlaştı bikac günde küçükler olgunlaşan diye bekledik catlamayi önleyici iğne kullandim. Sonra günü gelince çatlatma iğnesi yapıyorsun sana saat veriyorlar tam o saatte. Ertesi gün değil bı sonraki gün yumurta toplamaya çağırdılar. Tabi hepsinin günü saati önceden planlı. Gittik benim ameliyathaneye aldılar. Hemşireler hazırlıyor herşeyi. Doktor la anestezist geldi başlıyoruz dediler. Kolumdan bı ilaç verdiler. Bana göre yüzüm uyuştu dedim ama muhtemelen onu bile diyemeden uyudum 🤭 sonra bi baktım hemşireler sedyeye almış beni odaya götürüyor bı taraftan da uyandırmaya çalışıyorlar. Ay dedim çok güzel geldi uyku ya benim çok uykum var. Uyumayın dediler zorla uyandırdım artık kendimi. Hiç hı rahatsızlık hissetmedim. Sadece çok gülünce karnımın içi acıyordu çok az o kadar. Sonra eşimi aldılar ameliyata benim kanamam falan olmayınca 2 saat sonra taburcu ettiler eşimin odasına gittim Onuda akşama taburcu ettiler. Hiç bir sıkıntıda yasamadik çok şükür