Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, inşallah güzel haberler alırsınız, bana devlet hastanesinde kadın doğum doktoru çıkardı, devlette ya da özelde çıkarttırabilirsin, sonrasında aile hekimliğinde yazdırabilirsin, zaten bu ilaç normalde pahalı bir ilaç, rapor çıktığında dahi katılım payı diğer ilaçlara göre daha fazla tutuyor