Merhaba hamişler,
Hamileliğimi burdan öğrenen evde çığlıklar atan arkadaşım dostum için yazıyorum,
Son adetime göre 9 hafta olması gerekirken 6 hafta olan henüz kalp atışlarını bile duymadıgım bebişimi dün Doğumgünümde düşük yaptım malesef.
Çok üzüldüm ama saglıksız hayırsız bi gebelik olacaksa iyiki düştü vrdır rabbimin bi bildiği.
Okuyan okumayan herkesin bebişlerine sağlıklı bi ömür versin rabbim 🤗