Benm hamileliğimin başlarında bir basladı agrı doktorum 12 haftalık olana kadar izin vermedi zaten dişçilerde 3 ay dolmadan çekmediler 12 hafta dolduktan sonra doktorum diş çektirebilir anestezi alabilir diye yazı yazıp imzaladı onunla birlikte dişçiye gidip çektirdim çok şükür kurtuldum çekilecek dert değil çektirin kurtulun 🙏