Merhabalar ikiz gebelik 31.haftayı bgun doldurdum ilk gebelgm. Cuma gecesı bebıslerm cok kasılıyordu bunn bır dogum brlirtısı oldugunu anlamadım ılk gebelk olduhundan acemılık dıyelm. Sabahna doktora randevum vardı gttm sancın var dedı dogumhaneye gonderdı apar topar tek basıma gıtmıstım nst den baktılar sancım var acılmamda 1-1,5 cm olmş dedıler doktor elımzen geldgnce bekletelım. Ve gozetm altnda olayım dıye hastanede yatrdı ılac verdı cok sukur acılmam durdu sancımda durdu sayılr smdı evdeym ama psıkolajık olarak korkuyorum bu durumu yasayan varmı.
En onemlısı Acılmayı dahada gecktrmek ıcın ne yapablrm ama pozıtf enernıye ıhtıyacm var lutfen olumlu hıkayeler mutlu sonlar varsa paylaşrmsnz cnku ılk gebelgm ve cok korkuyorm morale ıhtıyacm var.