Hatice_01 benimkinin boyutları da bu kadardı yada en 80 di.emin olamadım. 4 e kadar yattı. Ama beşik yanımda değil.
1.5 yaşından beri odasında yatıyor.Çünkü sağlıklı olanı bu. Sonra bir bakmışsınız ki okul başlamış çocuk hala yanınıza geliyor odasında yatmamak için. 3..4 yaşından sonra oda takımı alırsınız.bu yeterli şimdilik