Neslihannt Kızlar diş etlerim çok fazla kanıyor. Tecrübesi olan var mı neler kullandınız işe yaradımı? Bu kanamaları durdurabilir miyim 😩
Ummhnmc Neslihannt benimde çok fazla kanıyor, özellikle gece bir uyanıyorum diş etim kanamış diş macununu değiştirdim ama bir sonuç yok her halde doğuma kadar böyle gidecek :(
Islim123 Neslihannt canım dün doktora sordum afedersin sabahları ağzım kan dolubuyaniyorum normalmiş karbonat limon gargara yap dedi bana :(
Emk5341 Neslihannt ya benim de öyle. Her gidişimde soracağım unutuyorum. Bazen abdest alırken ağzıma su verdiğimde bile kanıyor, o kadar hassaslaştılar. Bir de az buz da değil bayağı kanıyor benim.
Neslihannt Islim123 aynen benim de öyle gece de çok kanıyor sabah uyanıyorum ağzımda çok kötü tat oluyor 😩
Neslihannt Emk5341 aynen suyla çalkalarken bile kanıyor durup dururken kanıyor gün içinde Nasıl geçecek bilmiyorum 🤷🏻♀️
Emk5341 Neslihannt benim de bir fikrim yok. Yumuşak diş fırçası da aldım. Paradontax da önermişlerdi ama denemedim henüz. Bir de onu deneyeceğim. O da işe yaramazsa yapacak bir şey yok maalesef.
Busbusvehashas Neslihannt doktorum yumuşak kıllı fırçayla asla Sabah akşam atlamadan bastıra bastıra fırçalayacaksın kanasa bile dedi. Ben paradontax aldım tadı berbat ama 1 haftaya o hassasiyet gitti
Tatlisannedilekk Neslihannt cnm bnde de aynı durum var hamilelikte oluyormuş, dişetlerim sızlıyo. Yumuşak fırçayla paradontaxın diş eti için olan macununu kullanıyorum tamamen kesilmedi ama azaldı kanama hemde ferahlatıyo😉