Ben 5 6 tane yenidoğan aldım, alt üst, tulum hastane cıkısı vs. 0-3ay da 5 6 tane aldım. 3 6dan da 4 tane falan aldım. Sonucta ufak bi bebeğim mi olucak bilemiyorum simdilik. Ama aldıgım şeylerin fiyatını uygun tutmaua çalıştım. Giyemezse de pişman olmayalm