Merhaba hanımlar,
Hamileliğimin 37. haftasındayım. Bu haftaya kadar hep kilo aldım, beslenmem de iyi. Kusma vs sorunu hiç yaşamadım. Bebeğim de iki hafta kadar önden giden iri bir bebek. Yalnız ben son bir haftadır beslenmemde vs değişiklik olmadığı halde kilo kaybediyorum. Var mıdır bilgisi olan, aynısını yaşayan?