Bence de normal bir his. Hep görmek,iyi olduğunu bilmek,anını saniyeni ona göre yaşamak istemek... Her annenin yapmak istediği ama maalesef mümkün olamadığı bir şey. Yine de üzme kendini çok güzel bir duygu çünkü. Ve canım mümkün olduğunca düşünmemeye çalış yüksekliği. Dönemseldir zaten geçer inşallah...🥰🎈