Cerennnnnnn Kizlar selamlar . Benim doktorum gunde 1 tane turk kahvesi ve 3 bardak cay iceblrsin dedi ama ben gunde 2 turk kahvesi iciyorum bebegime zararı olurmu?
Elifboztug Cerennnnnnn aradâ bende ictim bi zararı olmadı sen yinede fazla tüketme doktorunu dinle canım
Handesiir Cerennnnnnn canım türk kahvesinin fazladı demir eksikliği yapıyor.demir eksikliğine bağlı bir kan düşüklüğün varmı onu tespit etmek gerekli.türk kahvesi zararlı değil ama kararında içmek en güzeli
mlsmrtgll Cerennnnnnn ben normalde günde 4-5 fincan içiyordum ama hamilelikten sonra 1 fincana düşürdüm çok nadir iki fincan içiyorum
mlsmrtgll Cerennnnnnn ama ben hiç çay içmiyorum canım dengelemeye çalışıyorum içince Demir oranı yüksek yiyecekler yiyorum