Aysucaner https://i.imgyukle.com/2020/03/16/JJsAVG.jpg Bir arkadaşımın testi sizce hamilelik var mıdır? İlk 10 dk çıkmamış sabaha karşı böyle olmuş. Aranızda böyle olan var mı 🙏🏻🙏🏻
yasebaris Aysucaner kan verilsin hafif çizgi bile pozitif anlamına geliyor benimki 4 haftalık olarak öğrendim ve adetime 2 gün kalaydı koyu bir şekilde çıktı ama hafif gözle görülen çizgiler de pozitif anlamına geliyor kan verilsin. Hayırlı olsun
Miniminikuss Aysucaner kuzum normlade ılk 5 dk ıcerısınde cıkan sonuc kabul ediliyor ozaman bısey cıkmadı dedınız sabah sılık cızgı gorundyse beklemeyle alakalo olabıkır. Saglık ocagına yada acile gdıp bı kan versın ınsallah hamılelık vardır 🙏❤️
mlsmrtgll Aysucaner ilk 10 dakika çıkmadığını söylüyorsunuz o yüzden pozitif olduğunu sanmıyorum beklediği için o çizgi çıkmış olabilir en yakın hastanede kan versin 🙏🏻🌸 inşallah hamiledir