Hayat Zerrinmesut19 Kızım 38+1 de saat 10:11 de kollarımdaydı.Ağrılarım oluyordu ama Bu yaramaz yerini rahatlatıyor.Doğum pozisyonunda,kanala girdi,baş döndü,38 bitdi.
Hayat Zerrinmesut19 yok ablacm.İlk hamileliyimde kızım 38+1 de doğmuştu Bu 2 ci hamileliyim ve oğlum olacak.Oda 38+0 olduk hala gelemedi.Napsam açılma olur bilemiyorum
Zerrinmesut19 Hayat ha ben yanlış anladım kusura bakma 😘😘 bilmiyorum ki benimde bugün biraz ağrılarım var ama 😭 umarım memlekete gitmeden gelmez 🤲🤲
Hayat Zerrinmesut19 Önemli deyil😊Biraz eyilsem sanki bebiş ellerini yan taraflara koymuş gibi agırlık oluyor.Karnım iyice düşdü ama sancı falan yok