Doktordan çıktım 28 haftalik ikizlere hamileyim doktorum ben kaldım kalalı erken dogum lafını eksik etmeyen biri ama bugün 1 cm açıklık görüyorum bu cok ciddi progestan başlanacak falan dedi. Kapanma ihtimali var mı gerçekten çok mu ciddi korkuyorum rahim uzunluğu iyi ama az açılma var dedi . Tecrübesi olanlar yazsın lutfen