Masalimm Merhaba benim testlerime dün baktı kuzenim ve çok yüksek doktora gitmen lazım dedi bişey olur mu sizce https://i.imgyukle.com/2020/03/16/JJii38.jpg
Dilara_slm Masalimm 3ün altında olması gerekiyor sanırım benim de 3.3tü ilaca başladım ve her ay kontrole gitmem söylendi
Feride16 Masalimm evet benimde yüksekti canım 3.9 du şuan dahiliye kontrolündeyim doktor 2.5 olması gerekiyor gebelikte dedi ilaçla 1 ayda 2.19 a düştü şuan gayet iyi kontrol altına alınmazsa zeka geriliği olabilir gelişim bozukluğu falan demişti doktorum da gidip bir kontrol ettirmelisin.
Hndn1234 Masalimm kesinlikle bi dahiliye uzmanına görünün ve ilaca başlayın. Ne kadar erken önlem alırsanız o kadar iyi olur. Bende de aynı durum oldu gabeliğin 9.haftasından beri ilaç kullanıyorum şu an 31.haftadayım çok şükür ilaç sayesinde olması gereken değerde tutuyoruz.
aycucan Masalimm evet ilaç kullanman gerek 2,5 üzeri olması istenmiyor hamilelikte zeka geriliği vs için aşırı yüksek olması gerekiyormuş o konuda telaşlanma sakın ama ilaca başla bir an önce endokrin bölümüne görünebilirsin sağlıklı doğumlar 🙏🏻🌺