Merhabalar arkadaşlar.Ben 34 haftalık doğum yaptım.Bebeğim 3 hafta yoğun bakımda kaldı.Bugünümüze şükür baya toparladı ve taburcu oldu.Şükür kucağıma alabildim emzirmeye başladım ve evimize getirdik bin şükür.Hastanedeki beslenme düzeni anlattıklarına göre 8*70 olarak ayarlanmış.Fakat ben evde bunu uygulamaya çalıştığımda 30 cc anca yiyebiliyo ve yedikten biraz zaman sonra kusmaya başlıyor.Bazen çok az bazen çok fazla kusuyo.Bunla karşılaşan bilgisi olan annelerin yardımına ihtiyacım var.Doktor kontrolümüze gittik herhangi bir sorun çıkmamıştı.Kontrolden sonra kusması düzenli hale geldi.Her öğün sonrası kusuyor.Ağzından burnundan kustuğu da oldu.İlk bebeğim ve çok korkuyorum.Yaşayan bilen varsa paylaşır mısınız?Cevap veren vermeyen herkese çok teşekkür ederim.Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah...Cümleden iyi günler 🙏🤲🤲