Hanımlar 13+3 üm. İki gündür de sabahları eşimin ise gidfegi vakitlerde birden baskıyla uyanıyorum alt karnın göbek deliğim ve altı olmak üzere hani ramazan ayında açlıktan miğdede taş gibi birşey olur ya onun büyüğü karnımda oluyor bildiğiniz anlam veremedim hemen tuvalete gidiyorum rahatlıyorum ilk aylarda tuvakete çok gidilir diye duymuştum çok fazla da gittim ama artık azalması gerekir diye düşünüyorum öyle okuyorum çünkü başına gelen var mı boyle birşey tedirgin oldum açıkçası bebeğin kesesi o kadar taş olamaz yani