Bsraylmzz adetimin üstünden 10 gün geçmişti. İdrar testleri negatif gösteriyordu sürekli. Bende en son doktora gittim ve hamile olduğumu öğrendim hem de 4 haftalıkmış🤰🏻Kan testinde ve ultrasondan doktor rahatlıkla anlayacaktır kendinizi üzmeyin. İnşallah hamilesinizdir🤲🏻