Enesh Kızlar ikize hamileyim kaçıncı haftaya kadar çalıştınız doğum izine çıktınız ya da çıkacaksınız ???
juliet Enesh şu an 31deyim 37ye kadar çalışmayı düşünüyorum dayanabilirsem, doğumdan sonra kullanmak istiyorum izinlerimi
Filiztugrul_07 Enesh bende ikizlerime hamileyim ikizlerde 30. Haftada isten ayriliyormus doktorum beni o zmn ayiracak
MerveKeskiner 25 hafdalıgız eleman bulsa yerime Şu dakika cıkcam ama yok büyük ihtimalle ramazanda cıkarım oda tükanı kapatır Kızlar bide bsey sorcam cekinerekten bikini bölgemde böyle bi acı gibi bsey var farklı bisey bi iki defa olan nedendir acaba
Tgb2310 MerveKeskiner oluyor cnm o ağrı, enfeksiyonuna baktır yoksa bile çatı ağrısı olarak başlıyor o haftalarda