Öncelikle bende mis kokulu oğluma kavuştum
Hamileliğim hep sıkıntılı geçti başlardan beri en son artık 32 haftalık inen kolestaz sebebi ile 6 gün yattım tam evime çıktım rahatladım derken yine fenalaşıp tekrar 1 haftam hastanede geçti en son doktor artık 37+ 0 da gebeliği sonlandıralım dedi 13 marta gün verdi o sabah güzelce hazırlanıp gittim beni doğumhaneye yatırdılar verdiler suni sancıyı allahım nasıl bir acı bir gün boyunca çektim öldürün beni diye bağırdım resmen en son çıkartılar açılmam sadece 2 cm idi ertesi gün serumla sancı verdiler etki etmedi hala iki cm idi tabi bu arada açım ve susuzum 15 mart sabahı doktor geldi ve sezaryen kararı aldık allahım şükürler olsun dedim belden iğne yaptılar ama ben ayaklarım diye bağırıyorum uğuştuğu için tam 11.40 doğdu oğlum ebeler öptürüp koklaktılar solunum sıkıntısı olduğu için şuan kuvözde 3 güne çıkar dediler buda benim hikayem kızlar inşallah sizin doğumlarınız çok kolay olur bu arada 37+2 3050 gr doğdu mis kokulu oğlum