AliNailinannesi Gamzedeniz Ben de önce medline’a gittim snra değiştirdim adana özel ortadoğu hastanesine gidiyorum şuan ancak yeni başladım gitmeye şehir dışından doğum için geldiğimden.
Gamzedeniz AliNailinannesi AliNailinannesi bende filiz kaviye gidiyorum ortadoğuda. Doktorum iyi ama başka bi doktorada görünmek istiyorum yarın gidicez bakalım
Gamzedeniz Mervenur001 memnun musunuz peki yarın 16.00 da benimde randebum var bi kontrole gidicem bakalım. Herkes çok övdü? Sen de memnun musun? İlgili bi domtor mu?
Zuzununannesi01 Canım bende sezer filiz erdala gidiyorum orta doğu çok memnunum tavsiye ederim çok iyi ilgileniyor